有恒君(拯救剧荒)

“君子以言有物而行有恒”,关注不迷路

Love is a force of Nature. I'll always be with you, I swear.

 

 


I don't want to say goodbye

我不想说再见

Let the stars shine through.

让繁星照彻夜空

I don't want to say goodbye

我不想说再见

All I want to do is live with you.

我想要的只有与你在一起

Just like the light of the morning

就像清晨的第一缕微光

After the darkness has gone

在黎明的黑暗逝去之后

The shadow of my love is falling

我爱的影子正在降落

On a place where the sun always shone.

降落在阳光总是照耀的地方

Don't you know that's where our hearts both belong?

你难道不知道那就是我们彼此心灵的归宿

'Cause I don't want to say goodbye.

因为我不想说再见

Let the stars shine through.

让繁星照彻夜空

No' I don't want to say goodbye

我不想说再见

All I want to do is live with you.

我想要的只有与你在一起

Together our two hearts are strong

二人心连心的力量如此强大

Don't you know know that's where our hearts both belong?

你难道不知道那就是我们彼此心灵的归宿

评论 ( 11 )
热度 ( 98 )
  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 有恒君(拯救剧荒) | Powered by LOFTER